O e-poslovanju


Zakaj e-poslovanje?


Elektronsko poslovanje odpira priložnosti za inovacije v poslovnih procesih in v načinu kako poslujemo s partnerji! Manj papirja, nižji stroški. Prihranki so lahko precejšni. Z uvedbo brezpapirnega poslovanja želimo, da imajo naši poslovni partnerji priložnost doseči predvsem večjo učinkovitost in optimizacijo stroškov poslovanja ter boljši nadzor nad dokumenti.

Brezpapirno poslovanje ni le poslovanje z elektronskimi dokumenti, ampak ustvarja nove razmere kako delamo in kako poslujemo. Pomeni izmenjavo podatkov in informacij za pospešitev ter avtomatizacijo procesov, zmanjšanje števila napak in povečuje urejenost poslovanja.

Ceneje!

Na celoten nabor izdelkov vam za vse spletne nakupe zagotavljamo 3% nižje cene v primerjavi z naročili po klasični poti. V spletni aplikaciji Market na vaše povpraševanje odgovorimo v roku 30-ih minut, ko je ponudba že na vašem uporabniškem profilu aplikacije, kar vam prinese občuten prihranek časa.

Brez začetne investicije.

Brez zagonskih stroškov, brez dodatne tehnologije, programske opreme ter investicij v izobraževanje in usposabljanje zaposlenih. V e-poslovanje se podjetje vključi z relativno majhnimi sredstvi, in sicer izključno  z vzpostavitvijo internetne povezave. Na vašo željo izvedemo uparitev vašega in našega poslovnega informacijskega sistema (ERP-ja),  ki vam prinaša še dodatne prihranke časa.

Dostop od koderkoli in popolna mobilnost.


Nakupovanje in storitve spletne aplikacije Market so na voljo kjerkoli oziroma skorajda na vseh napravah – na osebnih računalnikih, pametnih telefonih in tablicah ter preko spletnega brskalnika.

Preglednost in transparentnost.

Vse transakcije in tok dokumentov (oddana povpraševanja, potrjene in zavrnjene ponudbe, arhiv, že dobavljeno blago ipd.) sem vam shranjujejo na vašem uporabniškem računu, odvisno v kateri fazi se nahaja vaše naročilo. Tako lahko v vsakem trenutku dostopate do informacij o spletnih
nakupih, vključno z neto in bruto vrednostmi, seznami izdelkov ipd.

Privlačna uporabniška izkušnja.

Pregleden uporabniški vmesnik in enostaven spletni nakup.

Prilagodljivost.

Omogočamo definiranje uporabnikov in njihovih pravic glede na organizacijo nabave, vključno s potrjevanjem nakupov. Za posamezno podjetje je mogoče vnesti tudi finančne limite nakupov, omejene na določeno časovno obdobje.

Tehnična podpora.

Uporabnikom zagotavljamo podporo s kratkimi odzivnimi časi in učinkovitim odpravljanjem težav.