S spletno aplikacijo Market (v nadaljevanju tudi Market) upravlja podjetje Mikro+Polo d.o.o., Zagrebška cesta 22, 2000 Maribor, ki je ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).
Splošni pogoji e-poslovanja (v nadaljevanju tudi splošni pogoji) določajo delovanje spletne aplikacije Market, pravice in obveznosti kupca (torej podjetij in organizacij - pravnih oseb ter fizičnih oseb) in aplikacije ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem na področju dobave materiala in storitev za potrebe kupca oziroma uporabnika.
Določajo torej pogoje spletnih nakupov preko Marketa (market.mikro-polo.si) in so sestavni del izpolnjenega registracijskega obrazca. Splošni pogoji so dostopni v Marketu (market.mikro-polo.si).
V primeru, da kupec ali katerakoli druga oseba, ki želi sodelovati s ponudnikom, potrebuje dodatne splošne informacije o izdelkih, uporabi spletne strani, statusu spletnih naročil, spletni dostavi ali vračilu blaga, lahko kontaktira ponudnika na telefonski številki 02 614 33 00, vsak dan od ponedeljka do petka med 8:30 in 14:30 uro ali na elektronskem naslovu market@mikro-polo.si.
Ponudnik in uporabnik (kupec) sta poslovna partnerja na področju dobave materiala in storitev. Ponudnik je upravitelj internetne spletne aplikacije Mikro+Polo Market, namenjene elektronskemu poslovanju s podjetji in organizacijami ter fizičnimi osebami.
Z uporabo spletne aplikacije Market uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev e-poslovanja in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.
Slike, objavljene v Marketu so simbolične. Bistvene lastnosti izdelkov, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila, dobave ter roku dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila.
Za vsa naročila, oddana od ponedeljka do četrtka do 13. ure in v petek do 11. ure, bo blago dostavljeno naslednji delovni dan, v kolikor je le-to v zalogi. Izjema so izdelki, ki zahtevajo posebne pogoje transporta (temperaturno občutljivo blago, ADR blago, večji aparati, volumensko večje in težje pošiljke nad 40 kilogramov). Naveden dobavni roki ne veljajo tudi v primeru terminskih dobav.
Splošni pogoji veljajo za nedoločen čas oziroma do izdaje nove verzije. Morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno, če je le možno v korist kupca.
Splošni pogoji e-poslovanja preko spletne aplikacije Market so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Osnovni pojmi:
• "kupec/uporabnik" - fizična ali pravna oseba, ki v spletni aplikaciji ponudnika oz. spletnem mestu Market kupi izdelke iz asortimana ponudnika,
• "osebni podatki" so podatki, ki jih kot osebne podatke opredeljuje Zakon o varstvu osebnih podatkov.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1. glavne značilnosti blaga ali storitev v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu ali storitvam
2. firmo, sedež ponudnika in telefonsko številko ponudnika
3. končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej (navedeno na Marketu v zaključku nakupa oziroma košarici)
4. informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati (prevoz, dostava in pošiljanje blaga je za nakupe preko Marketa brezplačno oziroma vključeno v postavko »Stroški obdelave naročila«)
5. plačilne pogoje ter pogoje dostave in izvedbe storitve, rok dostave blaga ali izvedbe storitve, kadar je to potrebno
6. seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake
7. možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno
8. trajanje pogodbe, kadar je to primerno, in pogoje za odstop od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas, ali pogodbe s samodejnim podaljševanjem
Vse zgoraj navedene informacije ponudnik nudi kupcem tudi na kontaktnih podatkih navedenih »SPLOŠNIH DOLOČBAH E-POSLOVANJA«. V primeru, da kupec želi še kakršnekoli druge dodatne informacije v zvezi z nakupom, blagom, storitvami ipd. lahko kontaktira ponudnika na kontaktne podatke iz tega segmenta.
Ponudnik v Marketu omogoča naročanje opreme poslovnim kupcem (podjetjem in organizacijam) ter fizičnim kupcem (končnim potrošnikom). Naročanje blaga v Marketu je omogočeno le elektronsko, torej preko spletne strani market.mikro-polo.si.
Če med ponudnikom in pravnim kupcem (podjetjem ali organizacijo) obstajajo posebni pogoji poslovanja (količinski popusti, posebne akcijske cene, brezplačna dostava izbranih izdelkov za naročila v vrednosti več kot 50 eur ter posebni komercialni popusti za večje kupce) se ti v celoti prenesejo v Market.
Kupec, ki je pravna oseba, za namen naročanja blaga v Marketu pooblasti osebo, ki svoje podatke vpiše v uporabniški profil kupca v Marketu. Zakoniti zastopnik kupca potrjuje, da ima ta oseba ustrezna pooblastila za naročanje blaga. Ponudnik in kupec s tem dogovorom omogočata učinkovito in varno sodelovanje, saj ju na področju nakupa na daljavo ne varuje Zakon o varstvu potrošnikov.
S temi pogoji e-poslovanja se poslovna partnerja (ponudnik in kupec) dogovorita, da vsakokratno elektronsko naročilo, ki ga kupec odda v Marketu, šteje kot zavezujoča naročilnica. V želji po čim hitrejši obdelavi naročil in dobavi blaga se ponudnik in kupec strinjata, da za realizacijo naročila ni potrebna naročilnica v fizični obliki.
Ponudba, pridobljena preko spleta je neobvezujoča in uporabnika ne obvezuje, da bo le-to potrdil v naročilo.
S klikom na gumb »Pojdi na blagajno« kupec izjavlja:
• da je v skladu z zakonom za nakup določenih izdelkov starejši/starejša od 18 let,
• da mu ni odvzeta poslovna sposobnost,
• je seznanjen z uporabo nevarnih izdelkov kategorije Sigma - Aldrich,
• da izdelke iz kategorije Sigma – Aldrich uporablja na lastno odgovornost, na podlagi izpolnjene in podpisane Izjave o namenu uporabe kemikalij.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto ponudnika (ime in sedež podjetja, matična številka),
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
• pogoje dostave izdelkov ali izvršitve storitve (način in rok dostave),
• vse cene, ki so določene jasno in nedvoumno,
• način plačila in dostave.
Ponudnik in kupec se dogovorita, da sta vsak zase odgovorna za vsebino v Marketu. Ponudnik zagotavlja, da so vsi podatki o cenah in dobavi v trenutku potrditve naročila točni. O morebitnih spremembah ali napakah bo ponudnik kupca obvestil pred realizacijo naročila ter mu omogočil odstop od naročila oziroma ponudil alternativo.
Kupec zagotavlja, da je v uporabniškem profilu kupca v Marketu vpisana vsakokratna pooblaščena oseba za naročanje blaga. Kupec sam poskrbi za spremembo podatkov v profilu in prenos pooblastil na drugo osebo, v kolikor pride do zamenjave pooblaščene osebe.
Informacija o zalogi izdelkov je informativne narave, velja v trenutku priprave ponudbe in ne pomeni rezervacije količin.
Vse fotografije izdelkov v spletni aplikaciji Market so simbolične narave in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Kataloške številke so interne narave in ne jamčijo proizvajalca. Pridržujemo si pravico do manjših napak v opisih lastnosti in cenah izdelkov. V primeru napak bo ponudnik kupcu omogočil zamenjavo naročenega izdelka.
Cena izdelka, morebitna trošarina na izdelek ter strošek obdelave naročila so razvidni v samem naročilu, še preden se le-ta zaključi. Prav tako bodo vsi podatki o spletnem naročilu posredovani na e-poštni naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji v Market. Vsi ti podatki so dostopni v profilu uporabnika, natančneje v zavihku »Moja naročila«.
Če član avtomatičnega obvestila o podrobnostih naročila ne prejme, obstaja možnost, da je navedeni e-naslov napačen. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na:
• e-poštni naslov: podpora@mikro-polo.si ali
• telefonsko številko: 02 614 33 69.
Vse cene v Marketu so v evrih in:
• za registrirane poslovne (B2B) kupce oziroma uporabnike ne vsebujejo DDV-ja,
• za neregistrirane poslovne (B2B) kupce in fizične (B2C) kupce vsebujejo DDV.
Cene ne vsebujejo stroškov obdelave, le-ti (v višini 10 eur) so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila (košarica – korak 1. Pregled naročila), v potrditvenem elektronskem sporočilu in v profilu uporabnika, natančneje v razdelku »Moja naročila«.
Stroški obdelave naročila se obračunajo za vsa naročila do vrednosti 50 EUR neto. Dostava izdelkov je brezplačna.
Cene za izdelke kategorije »Neverjetno« veljajo izključno do odprodaje zalog posameznega izdelka. Zaloga je omejena, velja v trenutku priprave ponudbe in ne pomeni rezervacije količin.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo/«ZADEVA: Obvestilo o oddanem naročilu / Mikro+Polo Market«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
FIZIČNE OSEBE
• spletno plačilo ob potrditvi naročila: MASTERCARD, MAESTRO, ACTIVA, VISA, VISA ELECTRON in AMERICAN EXPRESS,
• plačilo po predračunu (UPN) z nakazilom na TRR ponudnika.
Izjema so izdelki, ki zahteva podpisano Izjavo o namenu uporabe kemikalij; pri nakupu teh izdelkov je edina možnost plačila plačilo po predračunu.
Plačilne metode so enake tako za registrirane kot neregistrirane kupce Marketa.
PRAVNE OSEBE
• znani kupci, ki so v Market registrirani:
o dogovorjeni plačilni pogoji,
o spletno plačilo ob potrditvi naročila: MASTERCARD, MAESTRO, ACTIVA, VISA, VISA ELECTRON in AMERICAN EXPRESS,
o plačilo po predračunu (UPN) z nakazilom na TRR ponudnika.
• znani kupci, ki v Market niso registrirani:
o spletno plačilo ob potrditvi naročila: MASTERCARD, MAESTRO, ACTIVA, VISA, VISA ELECTRON in AMERICAN EXPRESS,
o plačilo po predračunu (UPN) z nakazilom na TRR ponudnika.
• novi kupci (registrirani in neregistrirani):
o spletno plačilo ob potrditvi naročila: MASTERCARD, MAESTRO, ACTIVA, VISA, VISA ELECTRON in AMERICAN EXPRESS,
o plačilo po predračunu (UPN) z nakazilom na TRR ponudnika.
Plačilna metoda izdelkov iz darilnega programa do darilne točke, pridobljene s spletnimi nakupi preko Marketa.
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in je za registrirane uporabnike Marketa v vsakem trenutku dostopno v njegovem uporabniškem profilu in se hrani za čas, potreben za hrambo tovrstnih listin skladno s pozitivno zakonodajo in računovodskimi standardi.
Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve dobave blaga kupcu, če ima ta neporavnana pretekla naročila oziroma zapadle obveznosti.
Oddana naročila se obdelujejo od ponedeljka do četrtka med 7.30 in 16.00 ter v petek med 7.30 in 14.00 uro, in sicer po vrstnem redu oddanih naročil.
Nekateri izdelki v spletni aplikaciji Market zaradi njihove narave in strogih zakonskih omejitev niso na voljo za prodajo mladoletnih fizičnim osebam, nekateri izdelki so za fizične kupce dobavljivi samo s podpisano Izjavo o namenu uporabe kemikalij, nekateri izdelki pa so na voljo zgolj za prodajo poslovnim (B2B) kupcem.
Navedeni izdelki so v Marketu ustrezno označeni oziroma se iz košarice s klikom na gumb avtomatično ostranijo s seznama izdelkov (naročila).
Za izdelke, navedene v tem segmentu velja, da mora kupec, ki je fizična oseba, zagotoviti:
• da je v skladu z zakonom za nakup določenih oziroma nevarnih izdelkov starejši/starejša od 18 let,
• je seznanjen z uporabo nevarnih izdelkov iz kategorij »Sigma – Aldrich« in »Farmacevtika – Učinkovine in pomožne snovi«,
• da izdelke iz kategorije »Sigma – Aldrich« in »Farmacevtika – Učinkovine in pomožne snovi« uporablja na lastno odgovornost, na podlagi izpolnjene in podpisane Izjave o namenu uporabe kemikalij.
Vsi znaki za nevarnost, ki specificirajo nevarne izdelke iz kategorije »Sigma - Aldrich« so dostopni in opisani na spletni strani www.sigmaaldrich.com, kjer so dostopni tudi varnostni listi v slovenskem jeziku.
Za naročila izdelkov iz kategorij »Sigma – Aldrich« in »Farmacevtika – Učinkovine in pomožne snovi« si pridržujemo pravico, da po prejemu podpisane Izjave o namenu uporabe kemikalij zaradi nevarne narave izdelkov naročilo fizičnih kupcev zavrnemo, kupnino pa v celoti vrnemo na bančni račun kupca.
Garancijo za izdelke ponudnik zagotavlja skladno z zakonodajo Republike Slovenije.
Ob prijavi reklamacije se napiše reklamacijski zapisnik. Registrirani kupci Marketa lahko za vsako naročilo oddajo reklamacijo v elektronski obliki. Obrazec za elektronsko oddajo reklamacij je dostopen na uporabniškem profilu Marketa, in sicer neposredno ob naročilu.
Neregistrirani (tudi registrirani) kupci Marketa lahko reklamacijo oddajo tako, da enostavno izpolnijo ta reklamacijski zapisnik.
FIZIČNE OSEBE
Kupec oziroma uporabnik Marketa (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki izdelke kupijo za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) lahko v roku štirinajstih (14) dni od dneva sklenitve pogodbe oziroma nakupa sporoči, da od le-tega odstopa, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri nakupih, katerih predmet je izdelek, ki je bil naročen specifično za določenega kupca, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe. Rok začne teči en dan po datumu prevzema blaga kupca.
Zahtevek vključno z vašimi osebnimi podatki ter transakcijskim računom za vrnitev kupnine izdelka pošljite na e-naslov: reklamacije@mikro-polo.si ali na naslov: Mikro+Polo d.o.o., Zagrebška cesta 22, 2000 Maribor s pripisom »vračilo blaga«. Sporočilo je pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Če je kupec izdelke že prejel in od pogodbe odstopi, mora v 14-ih dneh od sporočila o odstopu od pogodbe prejeto blago vrniti ponudniku. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Izdelke lahko uporabniki vrnejo priporočeno po pošti na naslov: Mikro+Polo d.o.o., Zagrebška cesta 22, 2000 Maribor.
Edini strošek, ki v zvezi z odstopom od pogodbe bremeni kupca, je neposreden strošek vračila blaga. Vsa že opravljena plačila skupaj s prvotno poštnino bomo kupcu povrnili najkasneje v 14 dneh na bančni račun, ki ga navede ob morebitnem vračilu izdelkov.
Podjetje pa lahko s skladom 5. Odstavkom 43d. člena ZVPot lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago, ki je namenjeno za vračilo. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Kupec mora izdelke vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, z originalno embalažo. Za nerabljeno blago se bo štel izdelek, ki je zapakiran v originalni embalaži, kjer embalaža ni odprta na način, ki povzroči, da je poškodovana, odstranjena ali spremenjena. Vrnjeno blago mora biti opremljeno z vsemi elementi pakiranja.
Poizkus vračila blaga, ki bo očitno rabljeno oz. poškodovano, bo zavrnjen in se ne bo štel kot vračilo v skladu z določili o vračilu blaga pri nakupu na daljavo, kot ga opredeljuje veljavna zakonodaja.
Obrazec za vračilo blaga fizičnega kupca je dostopen tukaj.
Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov je na voljo naš reklamacijski oddelek, in sicer na telefonsko številko 02 614 33 12.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.
PRAVNE OSEBE
Čas za reklamacije količine in vidnih poškodb izdelkov lahko pravne osebe izvedejo v osmih (8) dneh od dneva prevzema blaga. Upoštevane bodo samo pisno oddane reklamacije.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri nakupih, katerih predmet je izdelek, ki je bil naročen specifično za določenega kupca, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe. Rok začne teči en dan po datumu prevzema blaga kupca.
Registrirani kupci Marketa lahko za vsako naročilo oddajo reklamacijo v elektronski obliki. Obrazec za elektronsko oddajo reklamacij je dostopen na uporabniškem profilu Marketa, in sicer neposredno ob naročilu in je delno predizpolnjen.
Za vse dodatne informacije glede reklamacij je na voljo reklamacijski oddelek, in sicer na e-poštnem naslovu reklamacije@mikro-polo.si ali ne telefonski številki 02 614 33 12.
Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO) je zaradi svoje sestave in vsebnosti nevarnih sestavin posebna vrsta odpadkov, zato jo je potrebno ločevati od ostalih odpadkov ter ustrezno obdelati in predelati. V ta namen vas obveščamo, da lahko vašo odsluženo električno in elektronsko opremo brezplačno oddate v zbiralnice družbe ZEOS d.o.o., ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z OEEO. Vam najbližjo in najustreznejšo lokacijo oddaje OEEO ter ostale informacije lahko najdete na povezavi www.zeos.si.
Zaradi zaščite pred zlorabami plačilnih in kreditnih kartic lahko ponudnik preverja informacije, povezane z naročilom kupca.
Ponudnik prejme podatke, ki se nanašajo na naročilo kupca. V primeru, da kupec ne posreduje zahtevanih podatkov, lahko to ovira izvedbo njegovega naročila. V primeru, da se plačilo ne izvede zaradi zlorabe kreditne kartice, bo to dokumentirano. Vsakršna sumljiva ali neobičajna raba kreditnih kartic bo sporočena pristojnim organom.
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil, skladno z izvajalcem, s katerim ima sklenjeno pogodbo za namen izvajanja storitev plačevanja preko spleta.
Za vse dodatne informacije se kupec lahko obrne na e-poštni naslov podpora@mikro-polo.si ali na telefonsko številko 02 614 33 69.
Ponudnik se obvezuje, da bo vse osebne podatke uporabnika ter podatke o nakupnih navadah kupca uporabljal in hranil v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov.
Ponudnik neposredno zbira informacije, ki jih kupci navedejo ob naročilu. Ponudnik teh informacij ne razkriva tretjim osebam. Spletne strani za naročilo izdelkov ter prenosi so zaščiteni in ustrezno tehnično oziroma elektronsko varovani.
Ponudnik se obvezuje, da bo sprejel vse razumne varnostne ukrepe za zagotovitev varnosti vseh podatkov za plačilo pri naročilu kupca. Ponudnik ne odgovarja za morebitne krajo podatkov, razen v primeru malomarnosti ponudnika.
Ponudnik za zakonsko določen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev Marketa, pri registriranih uporabnikih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije in arhiv komunikacije oziroma naročil s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, vse v zvezi z naročilom) in ostalo z naročilom povezano in potrebno komunikacijo.
Ponudnik bo osebne podatke uporabljal tudi za namene neposrednega trženja in proučevanja nakupnih navad na podlagi podatkov o kupljenih izdelkih in posledično ciljnega trženja.
Uporabnik, ki se je v Market registriral ter se strinjal s pošiljanjem promocijskih sporočil, lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja. Upravljavec osebnih podatkov je dolžan v 15 (petnajstih) dneh ustrezno preprečiti uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem v nadaljnjih 5 (petih) dneh pisno ali na drug dogovorjen način (npr. preko elektronskega sporočila) obvestiti uporabnika Marketa. Svojo zahtevo lahko uporabnik pošlje na e-poštni naslov podpora@mikro-polo.si.
Uporabnik baze podatkov je družba Mikro+Polo d.o.o. in v njej zaposlene osebe, ki z bazo upravičeno upravljajo.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega informacijskega sistema oziroma elektronske naprave.
V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ima kupec pravico do dostopa in popravka svojih osebnih podatkov, ki jih poseduje ponudnik. Podatke lahko delno popravi v svojem uporabniškem profilu Marketa, ostalo pa s pisnim zahtevkom ponudniku.
Registracija:
• vsak registriran uporabnik Marketa ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se vpiše v sistem; geslo je znano le uporabniku,
• uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu,
• za potrebe e-poslovanja ponudnik zbira naslednje podatke:
o ime in priimek,
o naslov in kraj bivanja,
o e-poštni naslov,
o uporabniško ime (ki je ali enako e-poštnemu naslovu oziroma ga uporabnik določi sam),
o geslo v skriti obliki,
o ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v registracijski obrazec na spletnem mestu Marketa,
o z registracijo uporabnik soglaša, da bo prejemal obvestila, ki so vezana na njegovo naročilo oziroma avtomatična sistemska obvestila. V kolikor ob registraciji označi za to namenjen okvirček pa soglaša tudi s sprejemanjem obvestil o posebnih ugodnostih in akcijah ter predstavitvah novih izdelkov.
Za točnost in vsebino podatkov, ki jih uporabnik vnese v spletni registracijski obrazec, ponudnik ne odgovarja. Ponudnik tudi ne odgovarja za škodo, ki bi utegnila nastati uporabniku zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo. Prav tako ponudnik ni odgovoren v primeru, da podatki niso pristni; resničnost podatkov uporabnik zagotavlja z lastnoročnim podpisom.
Odgovornost za izgubo, krajo ali zlorabo osebnega gesla je na strani uporabnika, zato vse posledice, škodo in stroške izgube, kraje ali zlorabe osebnega gesla nosi izključno uporabnik. Ponudnik v zvezi z izgubo, krajo ali zlorabo osebnega gesla ne prevzema nobene odgovornosti.
Vsak registriran uporabnik dovoli uporabo svojih osebnih podatkov (zgolj navedenih osebnih podatkov kot navedenih v 2. odst. 72. člena Zakona o varstvu osebnih podatkov) za potrebe izpolnitve naročila in ostalo z naročilom povezano in potrebno komunikacijo ter za namene neposrednega trženja in preučevanja nakupnih navad v Marketu.
Ponudnik ima možnost in pravico ugodnosti, ki jih ponuja kupcu, skladno s svojo poslovno politiko kadarkoli prilagajati.
Ponudnik lahko ugodnosti kupcu tudi ukine in prekine možnost elektronskega poslovanja, in sicer v primeru, ko kupec ne omogoča učinkovitega poslovanja (ne plačuje svojih obveznosti, ne skrbi za ažurnost svojih podatkov v uporabniškem profilu).
Kupec lahko elektronsko naročanje kadarkoli prekine in se odpove vsem obvezam in ugodnostim iz teh pogojev poslovanja, vendar le pod pogojem, da nima nobenih odprtih obveznosti in naročil do ponudnika.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost - vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda ali neposredno preko Marketa, ali preko e-poštnega naslova (reklamacije@mikro-polo.si) ali pisno na naslov ponudnika: Mikro+Polo d.o.o., Zagrebška cesta 22, 2000 Maribor. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo. Ponudnik nudi tudi možnost izvensodnega reševanja sporov in drugih pravnih sredstev, ki se uporabljajo za podjetja, ter njihovi dostopnosti. (43b. člen ZVPot).
Če sporazumna rešitev ni možna, se za rešitev spora uporabi stvarno pristojno sodišče v Mariboru.
Splošni pogoji veljajo za nedoločen čas oziroma do izdaje nove verzije.
Maribor / 12.10.2017; verzija 7