Servis

Kakovostne poprodajne aktivnosti v celotni življenjski dobi aparatov prispevajo k večjemu zadovoljstvu uporabnikov le-teh, saj je servisna podpora izredno pomembna, njena vrednost pa je primerljiva z vrednostjo kateregakoli proizvoda.

Naše načelo je na najboljši način podpirati in izvajati poprodajno aktivnost servisa in tako zadovoljiti vas kot končnega uporabnika naših izdelkov. Zavedamo se namreč, da po prodaji obstaja še daljše obdobje, ki od nas zahteva, da skrbimo za naše aparate v uporabi.

Storitev servisa je potrebno opraviti hitro in učinkovito, saj je ta poprodajna aktivnost tista dodana vrednost, ki izdelek dopolnjuje in loči od substitutov. Iz tega razloga je servisna dejavnost podjetja Mikro+Polo dobro organizirana, skupina serviserjev pa sestavljena iz posameznikov s širokim obsegom znanj s področja strojništva, elektrotehnike, elektronike in računalništva, ki ima dolgoletne izkušnje s področja tehnične podpore za medicinsko, laboratorijsko, diagnostično in merilno opremo.

Za vas izvajamo naslednje aktivnosti:
  • instalacije (instaliranje in deinstaliranje aparatov in opreme),
  • redno in izredno vzdrževanje opreme,
  • nastavitve parametrov in modifikacije,
  • deinstalacije odsluženih aparatov in opreme in
  • demonstracijo delovanja opreme (glede na vaše želje).
 
Servisiramo tudi opremo drugih proizvajalcev, ki je niste kupili pri nas.

Naš glavni namen je rešiti vaše težave in s tem skrbeti za nemoten potek dela v vaših organizacijah.

V primeru težav ali kakršnih koli vprašanj pokličite naš servisni center na telefonsko številko 02 614 33 57 ali nam pišite na elektronski naslov: service@mikro-polo.si.