CENE

Cena izdelka, morebitna trošarina na izdelek ter strošek obdelave naročila so razvidni v samem naročilu, še preden se le-ta zaključi. Prav tako bodo vsi podatki o spletnem naročilu posredovani na e-poštni naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji v Market. Vsi ti podatki so dostopni v profilu uporabnika, natančneje v zavihku »Moja naročila«.

Če član avtomatičnega obvestila o podrobnostih naročila ne prejme, obstaja možnost, da je navedeni e-naslov napačen. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na:

Vse cene v Marketu so v evrih in:

  • za registrirane poslovne (B2B) kupce oziroma uporabnike ne vsebujejo DDV-ja,
  • za neregistrirane poslovne (B2B) kupce in fizične (B2C) kupce vsebujejo DDV.

Cene ne vsebujejo stroškov obdelave, le-ti (v višini 10 eur) so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila (košarica - korak 1. Pregled naročila), v potrditvenem elektronskem sporočilu in v profilu uporabnika, natančneje v razdelku »Moja naročila«.

Stroški obdelave naročila se obračunajo za vsa naročila do vrednosti 50 EUR neto. Dostava izdelkov je brezplačna.

Cene za izdelke kategorije »Neverjetno« veljajo izključno do odprodaje zalog posameznega izdelka. Zaloga je omejena, velja v trenutku priprave ponudbe in ne pomeni rezervacije količin.

Izdelki iz darilnega programa so za nakup na voljo izključno z darilnimi točkami in v rednem prodajnem programu niso na voljo. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo/«ZADEVA: Obvestilo o oddanem naročilu / Mikro+Polo Market«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Cene t.i. COVID izdelkov, predvsem iz področja zaščitne opreme, so zaradi trenutne zahtevne situacije že nekaj časa zelo nestabilne. Dobavni roki se podaljšujejo tudi po več mesecev vnaprej, prav tako se spreminjajo tudi cene teh izdelkov, ki so postavljene na osnovi trenutne (zahtevne) epidemiološke situacije, saj je globalno pomanjkanje teh izdelkov izjemno. Ker gre za spremenjene in zelo zahtevne okoliščine, ki jih kot dobavitelj ne moremo predvideti, smo primorani, da se tem spremembam pri cenah teh izdelkov sproti in nenapovedano prilagajamo tudi mi.


PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

FIZIČNE OSEBE

  • spletno plačilo ob potrditvi naročila: MASTERCARD, MAESTRO, ACTIVA, VISA, VISA ELECTRON in AMERICAN EXPRESS,
  • plačilo po predračunu (UPN) z nakazilom na TRR ponudnika.

Izjema so izdelki, ki zahteva podpisano Izjavo o namenu uporabe kemikalij; pri nakupu teh izdelkov je edina možnost plačila plačilo po predračunu.

Plačilne metode so enake tako za registrirane kot neregistrirane kupce Marketa.

PRAVNE OSEBE

  • znani kupci, ki so v Market registrirani:
    • dogovorjeni plačilni pogoji,
    • spletno plačilo ob potrditvi naročila: MASTERCARD, MAESTRO, ACTIVA, VISA, VISA ELECTRON in AMERICAN EXPRESS,
    • plačilo po predračunu (UPN) z nakazilom na TRR ponudnika.
  • znani kupci, ki v Market niso registrirani:
    • spletno plačilo ob potrditvi naročila: MASTERCARD, MAESTRO, ACTIVA, VISA, VISA ELECTRON in AMERICAN EXPRESS,
    • plačilo po predračunu (UPN) z nakazilom na TRR ponudnika.
  • novi kupci (registrirani in neregistrirani):
    • spletno plačilo ob potrditvi naročila: MASTERCARD, MAESTRO, ACTIVA, VISA, VISA ELECTRON in AMERICAN EXPRESS,
    • plačilo po predračunu (UPN) z nakazilom na TRR ponudnika.

Plačilna metoda izdelkov iz darilnega programa do darilne točke, pridobljene s spletnimi nakupi preko Marketa.

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in je za registrirane uporabnike Marketa v vsakem trenutku dostopno v njegovem uporabniškem profilu in se hrani za čas, potreben za hrambo tovrstnih listin skladno s pozitivno zakonodajo in računovodskimi standardi.

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve dobave blaga kupcu, če ima ta neporavnana pretekla naročila oziroma zapadle obveznosti.

Oddana naročila se obdelujejo od ponedeljka do četrtka med 7.30 in 15.00 ter v petek med 7.30 in 13.30 uro, in sicer po vrstnem redu oddanih naročil. 


DOSTAVA

Izdelke dostavljamo samo na območju Slovenije, Hrvaške in BiH. Pakete odpremljamo preko različnih dostavnih služb. 

Stroški obdelave naročila so za vsa naročila, večja od 50 EUR neto brezplačna. V primeru, da ste kot plačilno metodo izbrali plačilo po predračunu, bomo blago odpremili po prejemu plačila. 

Mogoč je tudi osebni prevzem naročila (ki NE odpiše stroškov obdelave naročila, če le-to ni nad vrednostjo 50 EUR neto) na sedežu podjetja na Zagrebški cesti 22, 2000 Maribor, in sicer od ponedeljka do četrtka med 8.00 in 15.00, v petek pa med 8.00 in 13.30. 

Če imate dodatne želje glede dostave, le-te vpišite v polje "opombe za Mikro+Polo" v košarici in potrudili se bomo, da jih bomo upoštevali.

Dobave t.i. COVID izdelkov, predvsem iz področja zaščitne opreme, so zaradi trenutne zahtevne situacije že nekaj časa zelo otežene. Dobavni roki se podaljšujejo tudi po več mesecev vnaprej, prav tako se spreminjajo tudi cene teh izdelkov, ki so postavljene na osnovi trenutne (zahtevne) epidemiološke situacije, saj je globalno pomanjkanje teh izdelkov izjemno. Ker gre za spremenjene in zelo zahtevne okoliščine, ki jih kot dobavitelj ne moremo predvideti, smo primorani, da se tem spremembam pri dobavnih rokih kot sproti in nenapovedano prilagajamo tudi mi.